top of page

Samen op School

ROJM in Scholen: Voor een Sterke Toekomst Samen!

Wij zijn ook actief in scholen: ROJM als Ondersteunende Brug

In onze voortdurende inzet om jongeren te helpen groeien en gedijen, zijn we actief aanwezig op verschillende scholen, waaronder Spoor 5, CLW TSM en Busleyden Atheneum Campus Stassart en meer. Deze aanwezigheid in educatieve instellingen stelt ons in staat om pedagogische en sociale voordelen te bieden die niet alleen de jongeren, maar ook de bredere gemeenschap ten goede komen.

Pedagogische voordelen:
1. Onderwijsondersteuning: We fungeren als een ondersteunende brug voor jongeren die werken aan hun toekomst. Dit omvat huiswerkbegeleiding en academische ondersteuning om hun leerproces te versterken en hun kansen op succes in het onderwijs te vergroten.

2. Begeleiding bij toekomstplanning:

We helpen jongeren bij het verkennen van hun toekomstige carrièremogelijkheden en bieden begeleiding om hen te helpen weloverwogen keuzes te maken met betrekking tot hun opleiding en loopbaantraject.

Sociale voordelen:
1. Conflictbemiddeling: We spelen een belangrijke rol in het oplossen van conflicten en het bevorderen van een vreedzame schoolomgeving. Dit draagt bij aan een positieve en harmonieuze sfeer binnen de schoolgemeenschap.

2. Overbruggen van obstakels: ROJM streeft ernaar obstakels die jongeren in hun onderwijs belemmeren, te overbruggen. Door ondersteuning te bieden bij huiswerk en persoonlijke ontwikkeling, helpen we jongeren om hun volledige potentieel te benutten.

Onze aanwezigheid in scholen heeft een diepgaande impact op de gemeenschap door jongeren te empoweren, hun academische prestaties te verbeteren en positieve sociale interacties te bevorderen. Voor meer informatie over onze activiteiten op scholen kunt u contact met ons opnemen via communicatie@rojm.be.

Technische mensen
logo_rojm_zwart_vogel_mt_tekst__1_-removebg-preview.png
zwthumbnail_image__1_-removebg-preview.png
MECHELEN_partnerlogo_R_2PMS.jpg
Vlaanderen.png
Kopie van Logo EU .jpg

Partners

bottom of page